reklama
Akita Yacht Únětický pivovar IFP Publishing EXPRES MENU Lodní noviny Yacht magazine
 

Historie

Ročník 2018



Replay

Pruběh obou etap zavodu si mužete prehrat na nove verzi replaye. Replay je v nove verzi SeeSea, ne vse je jeste v teto nove funkci funkcni (napr. trendy vyvoje zavodu, grafy rychlosti a vetru, atd) a budeme radi za jakekoli podnety na seesea@seesea.cz

Replay naleznete primo zde https://seesea.cz/map/201535

 

20. 10. 2018, 20:54
Příspěvek vložil: SeeSea support
gratulácia

Gratulujem posádke Erika Hrubého k výbornému 2. miestu, a za reprezentáciu ďalekého Východu.

19. 10. 2018, 13:55 | Herbert Sailing Team
Příspěvek vložil: M. M. Šírava
sbohem a šáteček

chlapci a chlapi, tak se mi v půlce lahve rýnského konečně podařilo přečíst a pochopit váš sportovní příběh. první závěr, člověk nesmí číst vaše vyprávění v práci pomocí metody skim reading (tzv. informativní čtení, neplést si se trim reading). potom mylně čte, že jste v druhé etapě skončili předčasně a protrhli genáč.. potom si v klidu rozmyslí, že nic takového při větru 3 kun nelze snad provést. druhý závěr, bobe, ty mi klidně můžeš fušovat do blogerského řemesla, bojím se, že mi nakonec zbyde jen ta utěrka a ztratím nárok na přístup ke klávesnici. za třetí, skončit v půlce startovního pole se může zdát jako neuspěch, ale bedna je holt bedna. ukončím drobnou notickou. z některých vámi uveřejněných fotografií může nestranný fanoušek dojít k názoru, že se vaše paluba tu a tam promění v novou reklamní kampaň na produkty podporující sexuální apetit a výdrž. že by nový směr plavby? užijte si poslední den  

18. 10. 2018, 23:37 | posádka Martina Zvěřiny
Příspěvek vložil: sváťa insbruck
Over and over

Studio 2veže : hacknutim connectivity lodi c.1 jsme získali záznam telekomunikačního provozu.botsman ”Šalupa“ se chystá upéct pelikána konfitovaneho čabajkou. Nedostává se jen pelikánů. Vykrmením za pomoci geneticky modifikovaných sušenek by ale mohl mohl ten ptáček-chudáček dorůst.  Na ministerstvo životního prostředí mezitim putuje telefaxem dotaz jakou toto řešení má ekologickou stopu a zda není třeba nějaké povolenky-třeba emisní? Naše značka :Případ Pelikán.

Študio Petržalka: 

Bureš : ake zajeb**e povolenky?Naši na ne kleknú.A dotace?Tý idú ku me.Sam mám málo.

JZ : není chudáček jako Chudáček. Navenek chudáček,jinak pracháček,ze pane Buresi?

KP : jak jsem už řekl - bodaj by sme aj my maly takych kokotov

Mára : ako na lodi c.1...

KP : chtěl jsem říct,bodaj by sme jich maly viac mimo Slovač.ako vy...

Miro Žbiro : vždycky jsem poslouchal nejradši Elány

A tak na všech študiách zní synchronně a mnohosmyslně pieseň Zvlaštny smutok vitazov...

KP : všem posádkam na moři, ve vzduchu i na suchu přejeme šťastnou cestu v jejich závodech a těm z Palagruza cupu vďaka a samozrejme všetkým veĺká gratulacia!

Do počutia...

 

18. 10. 2018, 18:14
Příspěvek vložil: Štúdio Jadran
Live update

Do vysílání vstupuje pirátské “študio 2 veže” ze stověžaté Prahy.

Moderátor : k tomu větru : poslední měsíc to byl v pražské kámpáni pěkný vítr v peněžence,co?

Bureš : Roger.

JZ : není vítr jako vítr, není mlha jako Mlha. Hlavně slunce v duši .

Bureš : hlavně slunce na pole,ty jeden k***t

Na pozadí zesiluje skladba Vietor v peňaženke stále mám

JZ : ale nejhorší je zrádný vítr flauta. Může udeřit nečekanou silou a jak rychle přijde,tak rychle (ostatním) odejde.

KP : vezmeme si na pomoc Oko Sokolovo - už kdysi jsem zažil na Tehelnom poli taku mlhu,ze aj vtaci chodili pešo. posádka MZ měla sice smůlu dojezdu první etapy,o to víc ale mala z riti kliku (viz jejich foto v sekci zprávy posádek) v etapě druhé. Nedovolená podpora ochočeneho vtáčika(další foto),resp.náběžné hrany jeho křídel by mohla posadku zcela vyřadit ze závodu.

Mára : no, ale vylepšili outfit - dress code Řempo se už aspoň barvami podobá jachtingu

18. 10. 2018, 14:36
Příspěvek vložil: Štúdio Jadran
wie ein horor

pánové, pánové, co mi to děláte, ani otlačené palce na rukou nestačili, teď vidím nějaký nával písmenek a emoční povodeň - na to si budu muset večer otevřít lahvinku a v klidu to přečíst... tak doufám, že by mohl být ještě alespon prostor pro vás na malou etapičku, kde by to neskončilo na etapičku (bez předpony).

18. 10. 2018, 14:31 | posádka Martina Zvěřiny
Příspěvek vložil: sváťa insbruck
On air

Po krátké upoutávce na svěřenské fondy “kruhovi udavać” (chlebodárce) pokračuje vysílání.

Mára : opravdu pomáhá foukat do geny fénem?

Karol Polák : pomáhat si fénami je jako pomáhat si fenami.

Bureš : čo to?si ko**t?

KP: znal jsem jedneho...

Mára : mlčte prosím.. a zpět k tématu.Co ten pruhový vítr?

Jan Zakopcanik : myslím,ze to je spíš fáma než fenomén 

Bureš : feno čo?

KP : tu neznáte ...

18. 10. 2018, 13:06
Příspěvek vložil: Štúdio Jadran
No čo je toto?

Takže dobrý večer...Já jsem Mára,mediální guru a budu dnes uvádět tento pořad. Ve studiu tuna na Petržalke vítám aj majitele pana plukovníka Bureše a hosty Jána Zákopčaníka a Karola Poláka. Do Novych Zamkov, čiže do Newcastli zdravime telemostom aj Mira(na pozadí hraje posádce c.1 skladba Čo bolí,to prebolí). Záměrně nebudeme (jazykove) korektní,abyzme si jako rozumeli. Připojili jsme se na stránky závodu kolem ostrova Palagruza, kde si dáky (v první etapě zemiakovi) chalani dělají legraci z našeho hnutí Budelip. Jestli je to obyčejná účelovka nebo ozajstna kámpáň,to si eště proverime. Pro začátek zde máme jednu radu. Lepší než hraběcí rady od Konopiště nebo knížecí rady bohajeho od Hluboké. Řiť a bude líp.

18. 10. 2018, 12:17
Příspěvek vložil: Štúdio Jadran
Gratulacia!

Gratulujem k paradnemu vykonu! 

Chvilami som si pri tom trackeri vlasy trhal :D

 

 

18. 10. 2018, 11:08 | Herbert Sailing Team
Příspěvek vložil: Boris
Jak to je?

Ráno se vzbudím, nastartuji comp, kouknu na mapu a spadla mě brada. 
To jste vy tak dobří, nebo oni tak špatní????? V každém případě, nehleďte nalevo ani napravo a valte co to dá!!! :-))))

18. 10. 2018, 08:20 | Yacht team Modrý jelen
Příspěvek vložil: Baharis
Zvěřinovci "B"

Přestože nesleduji vaše nevýkony ve druhé etapě tohoto podniku, regata jako taková mne zaujala a tak se na stránky občas podívám. Nezvbývá mi tak, než reagovat na vaše příspěvky (mimochodem stylisticky poměrně povedené - autora chválím, jak dokázal nekoncentrovanou plavbu povznést na akční událost takřka epických rozměrů).

Připojuji tedy fotografii svého outfitu, který používám jak na horské, tak na silniční kolo a někdy si v něm s chutí i zalyžuji. Doufám, že vás to bude inspirovat do příštích ročníků.

 

17. 10. 2018, 22:13
Příspěvek vložil: KoVMG
knížecí rady

Chápu, že posádka soutěživého kapitána nyní zkoumá veškeré důvodu pádu ze 2. na krásné 4. místo. Probírány jsou efekty typu: podmořské proudy, nadmořské proudy, rychlost stoupání, rychlost stoupání za flauty, rychlost stoupání za flauty a za tmy, vliv bulvárního zpravodajství na výkonnost posádky, ale skutečná příčina leží pochopitelně jinde...

Jak již bylo zmíněno, módní cit posádek MZ, odvíjející se od kapitána, jenž si za svou trvalou adresu vybral opuštěnou skálu v lesích jihočeského kraje, není valný. Většinou vlastně není úplně patrné, účastní-li se posádka cyklistického či lyžařského výletu nebo zdali se vydala na Vánoční krmení opuštěných divočáků na ostrově Lastovo. Zjevný nesoulad v této – pro opravdové námořníky klíčové otázce - pak v posádce dle hesla "šaty dělaj člověka" způsobují komunikační obtíže, kdy si cyklisté, myslivci a lyžaři navzájem nerozumějí. Rozkazy jako "šlápni na to" nebo "per to do nich" jsou pak logicky vykládány odlišně – dle oděvu jednotlivých závodníků.

Jako důkaz poslouží analýza fotografií:

První fotografie, posádka prožívá úspěšný trénink: Převládá džínovina či khaki a zároveň námořnická modř. Posádka je vnitřně homogenní, rozumí si.

Ranní dojezd, posádka se propadá na čtvrtou pozici: Nejednotné pokrývky hlavy, barva ani druh svrchního oblečení (fleece vs. bunda). Posádka si nerozumí, někteří již přešli v otevřený protest (chybějící ponožky).

Je zjevné na čem se musí zapracovat. Doporučuji kontaktovat JB pro další rady.

17. 10. 2018, 19:19
Příspěvek vložil: Hans
Zprava pro Poseidona

no tak sakra Poseidone foukej tim spravnym smerem

17. 10. 2018, 12:53
Příspěvek vložil: OK
Velká gratulace

Moc gratuluji všem závodníkům! Byla to fakt napínavá noční podívaná!

Speciální gratulace Petrovi B. a jeho posádce - moc jsem si to užila! Hodně štěstí do další etapy!

m Ir.

17. 10. 2018, 08:35
Příspěvek vložil: Irena
vzůru do cíle

chlapi, člověk tu není 24 hodin, už by si myslel, že válíte šunky v cíli, ale zatím je to souboj před cílem.. tak třetí výhledové místo není špaténka, chtělo by to na závěr nějakou akcelerační zónu.. tož už to doklepejte...

 

 

 

16. 10. 2018, 22:29 | posádka Martina Zvěřiny
Příspěvek vložil: sváťa insbruck
Makat!!!

Makejte hoši, makejte. Na odpočívání budete mít ještě času dost...

16. 10. 2018, 16:31 | Yacht team Modrý jelen
Příspěvek vložil: Baharis
Nema signala :-)

Ano, je to tak, jak se dalo cekat. Palagruza neni cilem mnoha regat ani cilovym revirem rybaru, takze chorvatsti operatori na ni jeste neumistili BTS. Chvili jsme jeli na signal z Italie, ale uz ani ten nestaci. Je treba pockat, az se lode priblizi Lastovu.

16. 10. 2018, 13:28
Příspěvek vložil: SeeSea support
Zvěřinovci "B"

No to je paráda, to je závod podle mýho gusta! Připomíná mi to začátky Velikonočky. Nikdo nikoho nevidí, nikdo nekibicuje, mobily na moři nefungují a komunikace jede starým dobrým radioprovozem! Tak se na druhé straně Měsíce držte a my tady v Houstonu budeme čekat až vplujete zpět do moderní doby.

P.S.: Je to bizarní pocit posílat vám zprávu a vědět, že si ji přečtete až když už nebude aktuální.

16. 10. 2018, 10:17
Příspěvek vložil: KoVMG
GSM

Že by tam nebyl signál?

16. 10. 2018, 10:17 | posádka Martina Zvěřiny
Příspěvek vložil: Pan proutěný
Dobré dobré ráno

Vidět ráno jedničku na čele je lepší než dobrá snídaně. Škoda, že panuje částečné informační embargo, trackery neukazují rychlost ani vítr, proč pětka, přestože to vypadá, že jede na motor,  míří šest mil západně od Palagruže.  Cíl už zase není na Lastovu? Rozptylte občas naši suchozemskou nudu nějakou informací...

16. 10. 2018, 09:32 | posádka Martina Zvěřiny
Příspěvek vložil: Pan proutěný
dobrou moč

chlapi, zatímco umístění v první pětce by bylo ve velikonočce snové, tady doufám míříte trošku víš.... otázka je, zda byste neměli na noc pustit do plachet fény nebo si dát na pozdní večeři čočku. hlavně aby bobovi nedošla zelená a zbylým členům ostatní druhy normálního alkoholu. hezkou a větrně neklidnou noc. postrádám též informaci, co dobrého jste první den vařili....

15. 10. 2018, 22:59 | posádka Martina Zvěřiny
Příspěvek vložil: sváťa insbruck
pozdrav

Zdravím Zveřinovce a obzvlášt zdravím plavčíka PH. Asi vám to tam trochu lehá, ale předpověď na noc vypadá celkem dobře. Tak doufám, že na noc dobře vytrimujete a nějak to tam prokličkujete.

VS

15. 10. 2018, 22:29 | posádka Martina Zvěřiny
Příspěvek vložil: VS
Trimce še

Výborne ste sa rozbehli. Nech vám to ide takto dobre až do konca. Držím palce posádke z Východu kde nič nieje.

15. 10. 2018, 19:50 | Herbert Sailing Team
Příspěvek vložil: M. M. Šírava
Zvěřinovci "B"

No konečně jste to pochopili! To je krok správným směrem! Teď ještě udělat pořádek v lanech, uklidit podpalubí a vyletíte jako šíp!

Na druhou stranu, při tom lapání kozích dechů se tam musíte strašně nudit...

P.S.: Možná dejte taky volno službě v bedně. chudák malej už toho musí mít plný zuby při tom bezvětří.

15. 10. 2018, 15:51
Příspěvek vložil: KoVMG
Bedna téměř jistá

Je uměním vést loď lehce, ale taky je uměním vybrat si ten správný závod. Na rozdíl od jarních bláhovců, kteří se v téměř čtyřicetilodním chumlu snaží vybojovat své místo na špici, vy máte z padesáti procent našlápnuto být na bedně již na startu.

15. 10. 2018, 13:25 | posádka Martina Zvěřiny
Příspěvek vložil: Pan proutěný
Zvěřinovci "B"

Po návratu z oběda se ve mně rozhostila dobrá nálada a tak je nejvyšší čas složit vám první z řady bezdůvodných gratulací. Nevím co jste měli k obědu vy, jestli jste si ukrojili kousek z toho špeku, co vám visí na madle nad kuchyní, anebo jste měli něco těžší a zaslouženě se oddáváte poobědové siestě, ale zvolení osvědčené strategie postupného propadávání se startovním polem (resp. v tomto případě tedy spíše startovním políčkem) mi připadá geniální. Zjevně plánujte v dálce mizícího Ference Gertliho na lodi č.5 nechat vjet do bezvětří s tím, že ho následně, stojícího pod splihlými plachtami, elegantně obeplujte. Je to chytrá taktika. Může vám vyjít, ale také nemusí. Nikdo neví. Tak se držte a ke svačině si za odměnu místo nechutných energetických gelů dopřejte třeba kávu s jesenkou. To vás nakopne. 

Držte se jich!

15. 10. 2018, 13:16
Příspěvek vložil: King of VMG
druhé místo nebrat

chlapi, držím palce, ať vám fouká. otče zvěřino, pořádně našeho nehrajícího skippera boba zapřáhni do práce, aby poznal, že točit klikou a tahat plachty není žádná oddychovka.

 

15. 10. 2018, 09:34 | posádka Martina Zvěřiny
Příspěvek vložil: sváťa insbruck
SeeSea pripraveno

SeeSea pro Palagruza Cup 2018 je pripraveno vcetne zadanych otocnych bodu a cile. V okoli Palagruzi neocekavame signal mobilniho operatora, proto se lode zpet probudi az pred Lastovem. Budou tak v "stealth" rezimu a o to vetsi bude prekvapko pred cilem. Sledovat muzete na https://seesea.cz/

14. 10. 2018, 16:56
Příspěvek vložil: SeeSea support
Posádce č.1 "Zvěřinovci B"

Zdravím posádku doyena off-shorových regat a chválím trénink do mrtě využitého "trimovacího dne". Dál už dneska asi doplout nešlo. Jakmile se zítra probudím, zapnu si SeeSea a generátor dobře míněných hraběcích rad. Jenom doufám, že skipper posádky č.1, jako veterán tohoto typu závodních podniků vyfasoval od pořadatelů odpovídající 52feetovou loď.

Nevyžádaná hraběcí rada č.1 zní: "Nic to nechce, jen vést plachty lehce!"

Zlomte zítra na startu vaz!

14. 10. 2018, 16:16
Příspěvek vložil: King of VMG
dhmz wind_finder windguru yr

Zasílání novinek

Aktuality

Nejnovější fotky v galeriích

Kontakt

AKITA - YACHT s.r.o.
Ruská č.p. 107/34
417 03 Dubí 3
Czech Republic

email: regata@akitayacht.cz

IČO: 27274942
DIČ: CZ27274942

Společnost AKITA - YACHT s.r.o. je zapsána v obchodním rejstříku vedeného Krajským soudem v Ústí nad Labem oddíl C, vložka 21896.

Flag Counter

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Pokračováním procházení našich stránek souhlasíte s Pravidly pro souhlas s používáním souborů cookie a používáním technologie cookies. Zjistěte více